مجموعه ای جدید از ترول های خنده دار (سری سوم) ورود به آرشیو تــــرول مجموعه ی ۴۰ عکس خنده دار و جالب ترول ، که توسط سایت سه علی سه آماده شده است. برای مشاهده ی عکس ها به ادامه مطلب بروید (برای مشاهده هر عکس در اندازه ی واقعی روی آن کلیک کنید) . . . . . . . . . . . . . . ترول 91 , ترول آبان 91 , ترول آخر خنده , ترول باحال , ترول پاییز 91 , ترول پسرا , ترول جدید , ترول خنده دار , ترول دخترا , ترول عمه , ترول نیمه دوم مهر 91 , ترول های خنده دار , جک ترول , جوک ترول , جوک تصویری , عکس جدید ترول , مجموعه ترول های جدید
نظرات کاربران سامانتا گفت: اکتبر 11, 2012 در 9:06 ب.ظ قبول نیست على جوووون منم یه روز عمه میشم!!! پاسخ ریحانه گفت: ژانویه 18, 2013 در 2:48 ب.ظ منم عمه میشم..هممم 😐 پاسخ شاهین گفت: اکتبر 12, 2012 در 4:57 ق.ظ ممنون باحال بودن پاسخ یاسین گفت: اکتبر 12, 2012 در 8:35 ق.ظ علی آقا ایول باحال بودن…. سامانتا خانوم خوب حقتونه اینقدر ما پسرای بی گناه و مظلوم رو چرا اینقدر اذیت میکنین :لووووولز پاسخ محبوب جهانبخش گفت: اکتبر 12, 2012 در 9:32 ق.ظ مثل همیشه، عالی بود… پاسخ آفرینش گفت: اکتبر 12, 2012 در 4:00 ب.ظ عااااااااااااااااااااااااااااالییییییییییییی…ممنون. پاسخ saghi گفت: اکتبر 13, 2012 در 12:27 ب.ظ خیلی باحال بودن مخصوصا اون دوچرخه!!! پاسخ Negin گفت: اکتبر 14, 2012 در 7:08 ق.ظ مرسی داداش علی عالی بود پاسخ NENE گفت: دسامبر 29, 2012 در 2:00 ب.ظ جدی نگفتی. پاسخ حسین گفت: اکتبر 14, 2012 در 12:01 ب.ظ خیلی حال کردم دستت دردنکنه پاسخ سمیرا گفت: اکتبر 14, 2012 در 12:15 ب.ظ سلاااااااااااااااام مثل همیشه عالی بود داداش علی پاسخ امير گفت: اکتبر 14, 2012 در 2:05 ب.ظ خیلی عالی بود ممنون پاسخ amin گفت: نوامبر 8, 2012 در 12:39 ب.ظ عجب عکس های زیبایی بود……..سامانتا خانم شما وایستا کنار بهت نخوره… پاسخ میشا گفت: دسامبر 1, 2012 در 8:19 ب.ظ منم عمه هستم عمرا بذارم برادر زادم استاد دانشگاه بشه میکشمش ممنون علی آقا خعلی باحال بودن پاسخ ثنا گفت: دسامبر 26, 2012 در 9:34 ق.ظ خییلیی باحال بودن! مرسی پاسخ NENE گفت: دسامبر 29, 2012 در 1:57 ب.ظ مسخره تراز این دیگه نمی شد پاسخ پارسا گفت: دسامبر 30, 2012 در 3:49 ب.ظ من خوشم امد ولی کوچک بود پاسخ عادل گفت: دسامبر 30, 2012 در 4:40 ب.ظ مرسی خیلی خیلی باحال بود دمت گرم پاسخ نمیگه گفت: دسامبر 31, 2012 در 9:37 ب.ظ خوب بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود پاسخ ستایش گفت: ژانویه 1, 2013 در 10:37 ق.ظ دمت گرم خیلی باحال بود.کلی خندیدم:-) پاسخ مانا گفت: ژانویه 8, 2013 در 11:36 ق.ظ عالی بود مرسی پاسخ ASAL گفت: ژانویه 9, 2013 در 8:19 ق.ظ KHEYLI KHOSHAM OOOOOOMAD MER30 پاسخ ghazal گفت: ژانویه 9, 2013 در 2:53 ب.ظ aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii boooooooooood mr30 پاسخ 00000000000000 گفت: ژانویه 11, 2013 در 4:20 ب.ظ o000000000000000000000000000o0000000000000oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ پاسخ sara گفت: ژانویه 13, 2013 در 6:44 ب.ظ ایول خوشم اومد خیلی باحال بود پاسخ sara گفت: ژانویه 13, 2013 در 7:03 ب.ظ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ پاسخ sara گفت: ژانویه 13, 2013 در 7:06 ب.ظ wow veryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice پاسخ mehrsa گفت: ژانویه 16, 2013 در 4:15 ب.ظ عالی بود.دم همتون گرم. پاسخ ساغر گفت: ژانویه 16, 2013 در 10:16 ب.ظ عالللللللللللللللللللللی بود مرسی پاسخ sh گفت: ژانویه 17, 2013 در 8:03 ق.ظ دمت جیززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز عالیییییییییییییییییییی پاسخ آرمین گفت: ژانویه 19, 2013 در 10:53 ق.ظ ترول های خیلی باحال و جدیدی بود.مر۳۰ پاسخ hanie گفت: ژانویه 20, 2013 در 10:25 ق.ظ مثل همیشه عالی بود (: پاسخ ناشناس گفت: ژانویه 26, 2013 در 3:11 ب.ظ خیلی باحال بود پاسخ atoosa گفت: فوریه 13, 2013 در 4:56 ب.ظ عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی پاسخ حسن گفت: مارس 29, 2013 در 5:29 ب.ظ دمتون گرم پاسخ niloofar گفت: می 29, 2013 در 12:14 ب.ظ خیلی زیبا بوددددددددددددددددددددد پاسخ niloofar گفت: می 29, 2013 در 12:16 ب.ظ thank you پاسخ رها گفت: ژوئن 5, 2013 در 12:29 ب.ظ خیلی خوب بود مرسی پاسخ payam گفت: ژوئن 6, 2013 در 3:32 ب.ظ عالی بود علی جون مرسی پاسخ /////// گفت: جولای 12, 2013 در 3:33 ب.ظ چندان هم عالی نیست قابل قبول هستش پاسخ فاطمه گفت: آگوست 2, 2013 در 3:07 ق.ظ تکراری بود..من ۳سال پیش خریدم۵هزار تومن!!!! پاسخ نیلو گفت: نوامبر 12, 2013 در 5:13 ب.ظ عالی بود … بوس برای دخترا… پاسخ erfan گفت: نوامبر 13, 2013 در 7:28 ب.ظ عالی بود کلی خندیدیم.مرسی پاسخ فاطی گفت: دسامبر 19, 2013 در 6:00 ب.ظ مرسی خییییلی عالی بود. پاسخ هانيه گفت: ژانویه 24, 2014 در 8:33 ب.ظ خیلی خوب بود فقط بعضی هاش قدیمی بود ..مرسیییییییییییییییییییی پاسخ roya گفت: ژانویه 31, 2014 در 1:40 ب.ظ خخخخخخخخخخخخخخخخخ باحال بود خندیدم پاسخ زهرا گفت: اکتبر 3, 2014 در 8:36 ق.ظ هی بد نبود.یکمی هم خندیدیم. پاسخ نسرین گفت: نوامبر 18, 2014 در 5:23 ب.ظ خوب بود پاسخ ياسي گفت: ژانویه 12, 2015 در 6:04 ب.ظ خیلی باحال بودن ینی توپ توپ بودن مررررسی پاسخ laleh گفت: ژوئن 26, 2015 در 1:45 ق.ظ خووووووووووووووووووووووب بود کلی خندیدم مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی عزیزممممممممممم پاسخ دیدگاه شما برای صرفنظر کردن از پاسخگویی اینجا را کلیک نمایید. نام * ایمیل * وب سایت متن مورد نظر *
قبول نیست على جوووون منم یه روز عمه میشم!!!
منم عمه میشم..هممم 😐
ممنون باحال بودن
علی آقا ایول باحال بودن….
سامانتا خانوم خوب حقتونه اینقدر ما پسرای بی گناه و مظلوم رو چرا اینقدر اذیت میکنین :لووووولز
مثل همیشه، عالی بود…
عااااااااااااااااااااااااااااالییییییییییییی…ممنون.
خیلی باحال بودن مخصوصا اون دوچرخه!!!
مرسی داداش علی عالی بود
جدی نگفتی.
خیلی حال کردم
دستت دردنکنه
سلاااااااااااااااام مثل همیشه عالی بود داداش علی
خیلی عالی بود ممنون
عجب عکس های زیبایی بود……..سامانتا خانم شما وایستا کنار بهت نخوره…
منم عمه هستم عمرا بذارم برادر زادم استاد دانشگاه بشه میکشمش
ممنون علی آقا خعلی باحال بودن
خییلیی باحال بودن! مرسی
مسخره تراز این دیگه نمی شد
من خوشم امد ولی کوچک بود
مرسی خیلی خیلی باحال بود دمت گرم
خوب بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود
دمت گرم خیلی باحال بود.کلی خندیدم:-)
عالی بود مرسی
KHEYLI KHOSHAM OOOOOOMAD MER30
aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii boooooooooood mr30
o000000000000000000000000000o0000000000000oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
ایول خوشم اومد خیلی باحال بود
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
wow veryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice
عالی بود.دم همتون گرم.
عالللللللللللللللللللللی بود مرسی
دمت جیززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز
عالیییییییییییییییییییی
ترول های خیلی باحال و جدیدی بود.مر۳۰
مثل همیشه عالی بود (:
خیلی باحال بود
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
دمتون گرم
خیلی زیبا بوددددددددددددددددددددد
thank you
خیلی خوب بود مرسی
عالی بود علی جون
مرسی
چندان هم عالی نیست قابل قبول هستش
تکراری بود..من ۳سال پیش خریدم۵هزار تومن!!!!
عالی بود … بوس برای دخترا…
عالی بود کلی خندیدیم.مرسی
مرسی خییییلی عالی بود.
خیلی خوب بود فقط بعضی هاش قدیمی بود ..مرسیییییییییییییییییییی
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
باحال بود خندیدم
هی بد نبود.یکمی هم خندیدیم.
خوب بود
خیلی باحال بودن ینی توپ توپ بودن
مررررسی
خووووووووووووووووووووووب بود کلی خندیدم مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی عزیزممممممممممم