مجموعه ای جدید از ترول های خنده دار (سری سوم)

ورود به آرشیو تــــرول

مجموعه ی ۴۰ عکس خنده دار و جالب ترول ، که توسط سایت سه علی سه آماده شده است.

برای مشاهده ی عکس ها به ادامه مطلب بروید

(برای مشاهده هر عکس در اندازه ی واقعی روی آن کلیک کنید)

.

   

.

   

.

   

.

   

.

   

.

   

.

   

.

   

.

   

.

   

.

   

.

   

.

   

.

نظرات کاربران
  1. سامانتا گفت:

    قبول نیست على جوووون منم یه روز عمه میشم!!!

  2. شاهین گفت:

    ممنون باحال بودن

  3. یاسین گفت:

    علی آقا ایول باحال بودن….
    سامانتا خانوم خوب حقتونه اینقدر ما پسرای بی گناه و مظلوم رو چرا اینقدر اذیت میکنین :لووووولز

  4. محبوب جهانبخش گفت:

    مثل همیشه، عالی بود…

  5. آفرینش گفت:

    عااااااااااااااااااااااااااااالییییییییییییی…ممنون.

  6. saghi گفت:

    خیلی باحال بودن مخصوصا اون دوچرخه!!!

  7. Negin گفت:

    مرسی داداش علی عالی بود

  8. حسین گفت:

    خیلی حال کردم

    دستت دردنکنه

  9. سمیرا گفت:

    سلاااااااااااااااام مثل همیشه عالی بود داداش علی

  10. امير گفت:

    خیلی عالی بود ممنون

  11. amin گفت:

    عجب عکس های زیبایی بود……..سامانتا خانم شما وایستا کنار بهت نخوره…

  12. میشا گفت:

    منم عمه هستم عمرا بذارم برادر زادم استاد دانشگاه بشه میکشمش
    ممنون علی آقا خعلی باحال بودن

  13. ثنا گفت:

    خییلیی باحال بودن! مرسی

  14. NENE گفت:

    مسخره تراز این دیگه نمی شد

  15. پارسا گفت:

    من خوشم امد ولی کوچک بود

  16. عادل گفت:

    مرسی خیلی خیلی باحال بود دمت گرم

  17. نمیگه گفت:

    خوب بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود

  18. ستایش گفت:

    دمت گرم خیلی باحال بود.کلی خندیدم:-)

  19. مانا گفت:

    عالی بود مرسی

  20. ASAL گفت:

    KHEYLI KHOSHAM OOOOOOMAD MER30

  21. ghazal گفت:

    aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii boooooooooood mr30

  22. 00000000000000 گفت:

    o000000000000000000000000000o0000000000000oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

  23. sara گفت:

    ایول خوشم اومد خیلی باحال بود

  24. sara گفت:

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  25. sara گفت:

    wow veryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice

  26. mehrsa گفت:

    عالی بود.دم همتون گرم.

  27. ساغر گفت:

    عالللللللللللللللللللللی بود مرسی

  28. sh گفت:

    دمت جیززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز
    عالیییییییییییییییییییی

  29. آرمین گفت:

    ترول های خیلی باحال و جدیدی بود.مر۳۰

  30. hanie گفت:

    مثل همیشه عالی بود (:

  31. ناشناس گفت:

    خیلی باحال بود

  32. atoosa گفت:

    عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  33. حسن گفت:

    دمتون گرم

  34. niloofar گفت:

    خیلی زیبا بوددددددددددددددددددددد

  35. niloofar گفت:

    thank you

  36. رها گفت:

    خیلی خوب بود مرسی

  37. payam گفت:

    عالی بود علی جون
    مرسی

  38. /////// گفت:

    چندان هم عالی نیست قابل قبول هستش

  39. فاطمه گفت:

    تکراری بود..من ۳سال پیش خریدم۵هزار تومن!!!!

  40. نیلو گفت:

    عالی بود … بوس برای دخترا…

  41. erfan گفت:

    عالی بود کلی خندیدیم.مرسی

  42. فاطی گفت:

    مرسی خییییلی عالی بود.

  43. هانيه گفت:

    خیلی خوب بود فقط بعضی هاش قدیمی بود ..مرسیییییییییییییییییییی

  44. roya گفت:

    خخخخخخخخخخخخخخخخخ
    باحال بود خندیدم

  45. زهرا گفت:

    هی بد نبود.یکمی هم خندیدیم.

  46. نسرین گفت:

    خوب بود

  47. ياسي گفت:

    خیلی باحال بودن ینی توپ توپ بودن

    مررررسی

  48. laleh گفت:

    خووووووووووووووووووووووب بود کلی خندیدم مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی عزیزممممممممممم

دیدگاه شما