اس ام اس ها و نوشته های جذاب و زیبای بوسه (سری ششم)

ورود به آرشیو پیامک بوسه

بوسه

گاهی دلم میخواهد از خیالــــم تو را بیرون بکشم
و سراپایت را غـــرق بــوســـه کنــــم . . .
.
.
.
بوسه هایت انار را می ترکاند ،
نفس هایت سیب را می رساند ،
آغوشت ابر را می باراند
پاییزترینی تو !
.
.
.
هنگام بارش باران سرت را رو به آسمان نگیر
من به بوسه ‏‏‏‏‏‏‏های باران روی صورتت هم حسودی میکنم !
.
.
.
داغتـــریـن آغــــوش هـــا را از تنـتــــ
و شیـریـــن تـریــن بــوســـه هـــا را از لبـــانتــــ
بیـــرون میکشـــم
بــه تـلـــافـی تمـــامـ ِ روزهــایـــی کـــه میخــــواهمتــــ
و نیسـتـــی  . . .
.
.
.
سـیــاه مـشق ِ پــشت ِ چــشـمـهـایــت ،
دسـت خـــط ِ کــیـست !
که بــوســیـدنــش ،
سـجــده ی واجــب دارد !
.
.
.
دیگر هیچ مزه اى دلچسب نخواهد بود
من تمام حس چشاییم را روى لبانت جا گذاشته ام …
.
.
.
مــرا ببــوس،
روزهــای سختــی در پیــش اســت!
بگــذار تــو را
کمــی پــس‌انــداز کنــم!
.


.
.
بوسیدن تو تنها تکراریست که تکراری نمی شود …
.
.
.
کاش فراموشت می‌کردم؛
با عبورِ هر نفس
در ازدحامِ خاطره‌ی لب‌ها
از ولوله‌ی بوسه و مکث
.
.
www.3ali3.com
.
.
فنجان چای توام ، ببین چگونه قند در دلم آب می شود به شوق لبت !
.
.
.
درست وســـــط پیشــــانـــی ات
می شـــود قبلـــــه گــاه لبـهــای مــــــن
بـــــــوسه هــایـــــم را همان جــا حوالـــــه می کنـــــم
.
.
.
بخــواب تــا نگــاهــت کنــم
و بــرای هــر نفــس تــو،
بــوســه‌ای بنشــانــم بــه طعــم
هــر چــه تــو بخــواهــی . . .
.
.
.
لبانت را می بوسم
قند ِ دلت آب می شود
و تا ابد
نمک گیر
شیرینی لبان تو می شوم
.
.
.
بوسه‌ ، بهترین سرقتِ دنیاست !
چون هم دزیدیش حال میده ! هم پس دادنش  . . . !
.
.
.
بعد از گذشت ِاین همه سال عاشقم هنوز
هر چند اگر نمانده مجال عاشقم هنوز
در آرزوی بوسه ای از آن لبم، ببین!
با این همه امید محال عاشقم هنوز . . .
.
.
.
اگه میشد با بوس شارژت کنم ،
اینقدر می بوسیدمت که دائمی بشی !
.
.
.
یک فرصت به من بده که غلط ببوسمت
و تمام طول سال را جریمه ام کن
که از روی آن هزار بار تمرین کنم !
.
.
.
بوسه هایت را کش بده …
من می میرم که این لحظه ها را زندگی کنم …
.
.
.
و زندگی
از جایی
شروع میشود
که بی هوا
بوسیده میشوی…
.
.
.
تلخ است ، تلخ تلخ ، این زندگی
اما
” لب هایت ”
عجب تعادلی برقرار کرده است …
شیرین است ،شیرین شیرین …
در برابر این زندگی …
.
.
.
مرا ببوس!
نه یک بار که هزار بار!
بگذار آوازه عشقبازیمان چنان در شهر بپیچد که روسیاه شوند،
آنها که بر سر جداییمان شرط بسته اند!
.
.
www.3ali3.com
.
.
…و از جـــایِ بـــوسـه هــایِ تـــو ،
بــر شـــانـه هــایــــم ..
خـــورشیـد بــــالا مـی آیــــد …!
.
.
.
چترت را کنار بگذار
دستانم را بگیر
بگذار در زیر باران رحمت خدا
هر دو خیس شویم
بگذار هر دو بخنیدم
بر قطراتی که بر صورتمان
می لغزند
و می رقصند
بذار فال گوش بگویم
لذت بوسه در باران
دو چندان است
.
.
.
بگذار
باران بیاید
و تو بیایی و بمانی
تا تمام خاطره را
زیر باران
تا یک نگاه عمیق
تا یک تبسم عاشقانه
تا لبخند
تا بوسه
تا یک آغوش گرم
پیش ببریم

نظرات کاربران
  1. فاطیما گفت:

    ♥♥♥ مرسی….فوق العاده بود…♥♥♥

  2. من اسمی به ذهنم نمیرسه گفت:

    بوس
    اییییییییییییییییییییی
    پسر پسرو؟ هه
    دختر دخترو؟ هه
    پسر دخترو؟دختر پسرو؟
    شوهر زنشو بوس کنه؟ بچه مامانشو؟ پدر پسرشو؟
    منظور بوس کی با کیه؟ میشه بگید؟
    بوس چیه دیگه ول کنید بابا بداموزی داره

  3. tanhaa گفت:

    mesle hamishe aliiiiiii bod.mercccccccc

  4. کیمیا گفت:

    ممنون علی خوشمان امد…

  5. nasim گفت:

    salam ali kheeeyyyliiiiii khub boood mamnoonnn

  6. baran گفت:

    نامه ای به همسرم
    ——————————————-

    علاقه ای که صادقانه به تو ابراز میکردم

    دروغ بود و بی اساس و در حقیقت نفرت من نسبت به تو

    روز به روز بیشتر می شود و هر چه بیشتر تو را می شناسم

    به پستی و دورویی تو بیشتر پی میبرم و

    این احساس در قلب من جای میگیرد که باید

    از تو جدا شوم و دیگر به هیچ وجه مایل نیستم که

    شریک زندگی تو باشم و اگرچه عمر زندگی ما چون گلهای بهار کوتاه بود اما

    توانستم به طبیعت پست و فرومایه تو پی ببرم و

    بسیاری از صفات تو بر من روشن شد و من مطمئنم

    این خودخواهی تو را هیچ کس نمیتواند تحمل کند و با این وضع

    اگر به این زندگی ادامه بدهم، تمام عمر را

    به پشیمانی خواهم گریست . بنابراین با جدایی ازهم

    خوشبخت خواهیم بود و این را هم بدان که

    از زدن این حرفها اصلا عذاب وجدان ندارم و باز هم مطمئن باش

    این مطالب را از عمق احساسم مینویسم و چقدر برایم ناراحت کننده است اگر

    باز بخواهی در صدد زندگی با من برآیی . بنابراین از تو میخواهم که

    جواب مرا ندهی . چون حرفهای تو سراسر

    دروغ و تظاهر است و فاقد کمترین

    محبت است و به همین سبب تصمیم گرفتم برای همیشه

    تو و یادگار تلخ عشقت را فراموش کنم و نمیتوانم قانع شوم که

    تو را دوست داشته باشم و شریک زندگی تو باشم .

    ——————————————-

    اگر میخواهی به احساس درونی من پی ببری

    این نامه را از اول یک خط در میان بخوان!

    • اوین گفت:

      اول فکر کردم نامتونو با بروز احساس نفرتی که از همسرتون دارید نوشتید فوق اعاده قشنگ بود یه عکس ازش گرفتم وبه همسرم نشون میدم تا بخونه افرین خیلی خوشکل نوشتید

  7. baran گفت:

    پسره اومد وسط کلاس دانشگاه داد زد شلوارمو در بیارم ؟؟

    همه پسرها گفتن:در بیار در بیار

    دختر ها همه زیر چشمی نگاه میکردن …!!!

    یه دفعه دستشو کرد تو ساکش و شلوارشو

    ورزشیشو در آورد!!

    پسرا:هاهاها

    دخترا:ایـــــــــــــــــــــــــش

  8. م گفت:

    عالی بود مرسی

  9. محبوبه گفت:

    like!!
    aaaaaaaaaaaaaliiiiiiii boodan
    man chan tasho ferestadam vasash

  10. ايليا گفت:

    مرسی خوب بود

  11. Nikoo گفت:

    گفته بودم لب ترکند برایش میمیرم…نه تاآن حد که لبانش با لب دیگری تر شود!

  12. ail55 گفت:

    بوسیدن تو تنها تکراریست که تکراری نمی شود …مرسی علی جون

  13. مریم گفت:

    پسر کارت حرف نداره……ادامه بده تو بهترینی

  14. ستاره گفت:

    حال کردیم باهاتون ایوووووووووووووووووووووووووول

  15. mahsa گفت:

    khili khub bud mersiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  16. الماس سیاه گفت:

    حرف نداره

  17. علی گفت:

    دمت گگگگگگگگگگگگگگگگگگرررررررررررررررررررررررررررممممممممممم

  18. لیلا.ن گفت:

    ناب ترینی!

  19. الما گفت:

    خیلی عاشقانه بود

  20. فاطمه حاتمی گفت:

    مرسی عاللییی بوووود میبوسمتوننن

  21. Omid گفت:

    عالی بـــــــود

  22. zahra گفت:

    باران جان سلام
    فوق العاده بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود
    مرسی

  23. الي گفت:

    از نامه خوشم اومد

  24. پریسا گفت:

    بووووس علی جون.. عالیه

  25. پریسا گفت:

    بوووووووووووووووس علی جون مرسی عالی بود

  26. محمد گفت:

    سلام.منو نشناختی داداش علی؟…باشه..ممممننننن…..داداشه آبجی ترنمم.تو بخش اس ام اس های کوبنده با موضوع خیانت و نامردی..!حالا فهمیدی کیم؟احترام بزار…!حالا خوب شد آفرین!اولا واقعا ک عالی بود مخصوصا چترت را کنار بگذار…. با این،بوسه را کش بده….داداش واقعا سایتت تکه هاااا….خیلی دوست دارم داداش همینطوری ادامه بده مرسی…

  27. الهام گفت:

    اس ام اساتون عالین. لطفا اس ام اس جدید بوسه بذارید با تشکر از زحماتتون

  28. نوشین گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید.سایتتون عاااااااااالیه.لطفا اس ام اس بوسه و تبریک سالگرد ازذواج جدید بذارید با تشکر

  29. .åmir,kènéÐi... گفت:

    علی اس هات از بس خوب بود دارم بالشتمو میجوم خخخخخخخ

  30. نهال گفت:

    بسیار زیبا و سفید. خیلی زیبا و قشنگه.

  31. سارا گفت:

    ایول باحالن

دیدگاه شما