خانم ها و سربازی ! (طنز)

ورود به آرشیو مطالب طنز

http://s2.picofile.com/file/7262846983/sarbazi_girl.jpg

صبحگاه:

فرمانده: پس این سربازها کجان؟
معاون: قربان همه تا صبح بیدار بودن داشتن غیبت میکردن
ساعت ۱۰ صبح همه بیدار میشوند…

.

ادامه مطلب رو عمــــــــــــــرا از دست ندید…!!

(بیشتر…)

اس ام اس شاخ عاشقانه امروز

ورود به آرشیو پیامک عاشقانه و دلبری

http://s2.picofile.com/file/7261751826/sms_91.jpg

عشق یعنی جسم و جانم مال تو / عشق یعنی پرسش از احوال تو / عشق یعنی از خودم من خسته ام / عشق من ، به تو دل بسته ام
.
.
.
گاه نمیدانم چه پیامی را بهانه کنم تا از حال آنکه روحم با اوست آگاه شوم ، این بار که دلتنگی را بهانه کردم ،فردا را چه کنم ؟
.
.
.
دل ، این واژه ی بی نقطه گاهی به وسعت یک دریا برایت دلتنگی میکند !
.

پیــــــــــامک های جدیدتر در ادامه مطلب

(بیشتر…)

جوک بهمن ماه ۹۰ Jok Bahman mah 90

ورود به آرشیو جوک ها

http://s1.picofile.com/file/7257094080/sarekari_3ali3.jpg

یه یارو میگن اینجا چی کار میکنی میگه پس کجا چی کار کنم!
.
.
.
به حیف نون میگن پاشو سحره. میگه بزار بخوابم. خودم فردا بهش زنگ میزنم!
.
.
.
حدیث بنده خدایی : هرکس به والدین خود احترام بگذارد مثل این است که به پدر و مادر خود احترام گذاشته است !
.
.
.
آقا ما لوس ، شما ملوس
آقا ما مترسک ، شما عروسک
آقا ما کویر لوت ، شما جنگل بلوط
آقا ما بی نمک ، شما خوش نمک
آقا ما پنیر ، شما شجاع و دلیر
آقا ما غضنفر ، شما قلندر
آقا ما رو به خیر و شما رو به سلامت !
واللللللاااا !
.

جـــــــــــــــــــوک و اس ام اس های سرکاری جدید در ادامه مطلب

(بیشتر…)

فرهنگ لغت غضنفرینا!

ورود به آرشیو مطالب طنز

http://s2.picofile.com/file/7225069565/Joke_Jadid.jpg

کاج : نمایندگی انتشارات گاج در دوبی
.
هشتگرد : ۵
.
وایمکس : درنگ چرا؟
.
شیردان : آنکه شیر خوب را از بد تمیز می دهد
.
البرز: عربها به « پرز » گویند
.
چرا عاقل کند کاری‌:‌ یک ضرب المثل شیرازی
.

ادامه مطلب رو از دست ندید…

(بیشتر…)

اس ام اس های تک عاشقانه ، پیامک عاشقانه جدید و خاص

ورود به آرشیو پیامک های عاشقانه

http://s1.picofile.com/file/7251603010/sms_asheghoone.jpg

آسمانم انتهایش قلب توست / مهربان این آسمان از آن توست / آسمانم هدیه ای از سوی من / تا بدانی قلب من هم یاد توست
.
.
.
دعایت میکنم هر شب به عطر میخک و مریم / الهی در دلت هرگز نباشه غصه و ماتم
.
.
.
تو آن ستاره ی منی که گر شبی ز کلبه ام گذر کنی از شوق روی ماه تو صدای خنده ی دلم به عالمی سفر کند
.
.
.
“دوستت دارم” را برای هر دویمان فرستادی ، هم من ، هم او ، خیانت میکردی یا عدالت ؟
.

اس ام اس های جدیـــــــــدتر در ادامه مطلـــــب

(بیشتر…)