ای که از اول جاده به سکوت شدی گرفتار
منو از خاطره کم کن ٬ تا ابد خدا نگهدار
به غضنفر میگن میتونی نقش یوسف رو بازی کنی ؟
میگه آره ولی نمیتونم پیشنهاد زلیخا رو رد کنم !
.
.
.
به غضنفر میگن دوست داری بچه ات پسر باشه یا دختر ؟
میگه فرقی نمیکنه ، سالم باشه ، سگ باشه !
.
.
.
هیچ وقت تو دنیا آرزو نکن جای کس دیگه ای باشی چون اگه آرزوت برآورده بشه
کم کم نسل الاغهای اصیل منقرض می شه !
.
.
.
شنیدم خورده ای سرما جدیداً / و حتی می کنی سرفه شدیداً
اگر حالت مساعد گشته امروز / دعایت کرده ام بی شک عمیقاً !
.
.
.
برام چند وقته سوال شده که
واقعاً ، توکه با عشوه گری ، از همه دل میبری ، منو شیدا میکنی ، چرا نمیـر قـــ ــصی ؟؟
مشکلت دقیقاً چیه !؟!؟
.
.
.
چیه چیزی شده ؟ چرا ساکتی ؟ / دوس داری بنزین بزنی با کارت کی ؟
شنیدم بنزین شده ۷۰۰ به تازگی ! / بنزینتو تقسیم نکنی با یکی !
میگی که رو کارت بنزینش حساسی ! / روش داری عقاید خیلی شیک و وسواسی !
اونقده اونو میخوای که اگه لیتری ۱۰۰ بنزین بدم بهت منو نشناسی !
من اگر آنقدر که به یاد تو هستم به یاد خدا بودم, آن دنیا نیمی از بهشت به نام من بود
و تو اگر اینقدر که به یاد منی به یاد خدا باشی قطعا جهنم از آن توست
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
کاش میشد که نگار از عاشقی بو ببرد
دل را به شکار چشم آهو ببرد
خسته ز دلم … بگو خریدار کجاست ؟
تا قلب مرا به شرط چاقو ببرد
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
معلم زبان می گوید: همه ی فعل های خواستن با
to
می آیند ..
من … بی تو … هیچ فعلی را نمی خواهم