دو تا دیوونه از تیمارستان فرار می کنن ، ریل راه آهن رو میگیرن و راه می افتن طرف شهر ! اولی میپرسه : کی میرسیم به شهر ؟ دومیه یه نقطه رو اون دورا نشون میده و میگه: هر وقت این دو تا خط به هم برسن ! میرن و میرن تا اولیه خسته می شه و میگه : پس چرا نمیرسیم ؟ دومیه برمیگرده عقب رو نگاه میکنه و میگه : فکر کنم ردش کردیم !
.
.
گاهی وقتا به جای خاموشی در جواب ابلهان ، باید یه مشت بخوابونی زیر چشمش ! چون آدمی که ابله باشه ، معنی اون سکوت رو هم نمیفهمه !
.
.
مناجات غضنفر : پروردگارا مرا آن ده که خودم بیشتر حال می کنم ! عواقبشم با خودم !
.
.
کله ملق چیست ؟
فنی است که کودکان برای خودنمایی جلوی میهمانان انجام میدهند و در نهایت منجر به در دادن صدای معده و کتک خوردن آنها توسط والدین می شود !
.
.
حیف نون بچه ش رو سوار خر میکنه میگه : گوش های عمو رو بگیر نیوفتی !!!
.
به غضنفر میگن اگه همسر آیندت رو پیدا کنی چیکار میکنی ؟
میگه : یه چَک میزنم تو گوشش میگم تا حالا کجا بودی؟!
.
.
.
یه شعر جدیدی هست که میگه :
چو عضوی ز زنها شود آشکار
دگر مرد ها را نماند قرار !
.
.
.
اس ام اس بازی بین دو عاشق، دختره این پیامک رو میفرسته:
عشق من اگر الان خوابی، رویاهاتو برام بفرست
اگر داری میخندی، لبخندت رو برام بفرست
و اگر در حال گریه ای، برایم اشکهایت را ارسال کن
دوستت دارم
پسره جواب میده:
من الان توالتم. چی برات بفرستم !؟!؟!؟
.
طرف میره سوپر مارکت میگه آقا نوشابه دارید ؟ مغازه داره میگه مشکی ؟ طرف میگه : پَ… مغازه داره میگه : کوفت ، زهرمار ، گمشو بیرون ! طرف میگه صبر کنین کامل بگم ! پنیرم دارید ؟ مغازه دار کلی عذرخواهی میکنه و میگه پنیر کیلویی میخواید ؟ طرف میگه : پَ نَ پَ متری میخوام !!!
.
.
رفتیم دستشویی عمومی شلوغ بود ، ملت صف کشیده بودن که یکی از آخر صف گفت : کار من سرپاییه ! گفتم پَ نَ پَ ما می خوایم بستری بشیم !!!
.
.
بابام از اداره زنگ زده خونه بعد کلی احوال پرسی میگه معین خودتی ؟ میگم: پَ نَ پَ به سیستم تلفنبانک بانک تجارت خوش آمدید ! برای پرداخت قبوض شماره ۱ ، برای اطلاع از موجودی حساب شماره ۲ ! گفت زهرمار و قطع کرد ! دیدم ظهر عصبانی اومد توی اتاق ! منم پای پَ نَ پَ بودم ، گفت اگه یه بار دیگه بگی پَ نَ پَ دیگه تو این خونه نمیخوابی !!! گفتم یعنی بیرونم میکنی بابا ؟ گفت پَ نَ پَ خونه رو عوض میکنم !
.
.
میخوام مسواک بزنم ، مامانم میپرسه میخوای مسواک بزنی ؟
میگم بله مامان جون !!! میگه خمیر دندونم روش میزنی ؟ میگم بله مامان جان !!!
میگه خاک تو سرت این همه موقعیت پَ نَ پَ درست کردم واست ، استفاده نکردی !!! منم گفتم پَ نَ پَ خز شده مامان جان !!!
.
به سراغ من اگر می آیید با پتک و تبر و مته برقی بیایید !
مسابقه گذاشتن بر سر شکستن چینی نازک تنهایی من !
.
.
.
بعد از خوندنِ این متوجه میشید که که مغزتون اجازه خوندنِ “که” دوم رو به شما نداد !
.
.
.
یه سوال
چرا وقتی یه نفر رو “هلو” خطاب میکنی ، لپاش گل میندازه و حال میکنه
اما بهش میگی “گلابی” بهش بر میخوره !؟
بابا میوه میوه است دیگه !
امیدوارم به توئه گلابی بر نخوره !
.
.
.
جوایزِ بانکِ صادرات اعلام شد !
۳ هزار میلیارد تومان برایِ یک نفر
یک بیلاخ برای هفتاد میلیون نفر !
.
تن آدمی شریف است به جان آدمیت نه ، همین لباس زیباست نشان آدمیت
ویرگول را دریاب!
.
.
.
آخرین بیت سعدی :
به جز قشر غضنفر ها که از دم خرند
بنی آدم اعضای یکدیگرند !
.
.
.
اگه یه مساوی جلوی اسمم بود اون طرف مساوی چی مینوشتی !؟
.
.
.
گوگل: من صاحب همه چیم
ویکی پدیا: من همه چیو میدونم
فیسبوک: من همرو میشناسم
اینترنت: من نباشم شما ها هیچین
برق: زر اضافی نزنید !
.