طرف میره سوپر مارکت میگه آقا نوشابه دارید ؟ مغازه داره میگه مشکی ؟ طرف میگه : پَ… مغازه داره میگه : کوفت ، زهرمار ، گمشو بیرون ! طرف میگه صبر کنین کامل بگم ! پنیرم دارید ؟ مغازه دار کلی عذرخواهی میکنه و میگه پنیر کیلویی میخواید ؟ طرف میگه : پَ نَ پَ متری میخوام !!!
.
.
رفتیم دستشویی عمومی شلوغ بود ، ملت صف کشیده بودن که یکی از آخر صف گفت : کار من سرپاییه ! گفتم پَ نَ پَ ما می خوایم بستری بشیم !!!
.
.
بابام از اداره زنگ زده خونه بعد کلی احوال پرسی میگه معین خودتی ؟ میگم: پَ نَ پَ به سیستم تلفنبانک بانک تجارت خوش آمدید ! برای پرداخت قبوض شماره ۱ ، برای اطلاع از موجودی حساب شماره ۲ ! گفت زهرمار و قطع کرد ! دیدم ظهر عصبانی اومد توی اتاق ! منم پای پَ نَ پَ بودم ، گفت اگه یه بار دیگه بگی پَ نَ پَ دیگه تو این خونه نمیخوابی !!! گفتم یعنی بیرونم میکنی بابا ؟ گفت پَ نَ پَ خونه رو عوض میکنم !
.
.
میخوام مسواک بزنم ، مامانم میپرسه میخوای مسواک بزنی ؟
میگم بله مامان جون !!! میگه خمیر دندونم روش میزنی ؟ میگم بله مامان جان !!!
میگه خاک تو سرت این همه موقعیت پَ نَ پَ درست کردم واست ، استفاده نکردی !!! منم گفتم پَ نَ پَ خز شده مامان جان !!!
.
به سراغ من اگر می آیید با پتک و تبر و مته برقی بیایید !
مسابقه گذاشتن بر سر شکستن چینی نازک تنهایی من !
.
.
.
بعد از خوندنِ این متوجه میشید که که مغزتون اجازه خوندنِ “که” دوم رو به شما نداد !
.
.
.
یه سوال
چرا وقتی یه نفر رو “هلو” خطاب میکنی ، لپاش گل میندازه و حال میکنه
اما بهش میگی “گلابی” بهش بر میخوره !؟
بابا میوه میوه است دیگه !
امیدوارم به توئه گلابی بر نخوره !
.
.
.
جوایزِ بانکِ صادرات اعلام شد !
۳ هزار میلیارد تومان برایِ یک نفر
یک بیلاخ برای هفتاد میلیون نفر !
.
تن آدمی شریف است به جان آدمیت نه ، همین لباس زیباست نشان آدمیت
ویرگول را دریاب!
.
.
.
آخرین بیت سعدی :
به جز قشر غضنفر ها که از دم خرند
بنی آدم اعضای یکدیگرند !
.
.
.
اگه یه مساوی جلوی اسمم بود اون طرف مساوی چی مینوشتی !؟
.
.
.
گوگل: من صاحب همه چیم
ویکی پدیا: من همه چیو میدونم
فیسبوک: من همرو میشناسم
اینترنت: من نباشم شما ها هیچین
برق: زر اضافی نزنید !
.
شانس یکبار در خونه ادم رو میزنه
ولی بد شانسی دستش رو از رو زنگ ور نمیداره
بدبختی هم که کلید داره هر وقت بخواد میاد تو !
اینه زندگی ما !
.
.
.
از کنار هیچ پیرزنی بی تفاوت نگذر شاید زلیخای آینده تو باشد !
.
.
.
والمنتخبین فی رجال هذه کت و الشلوار !
و هن نساء هما لا ینتخبون ۵۰۰ لباس فی الکمد !
(و برای مردان آپشنی قرار دادیم به نام کتشلوار در حالی که
زنان تا روز قیامت از خود میپرسند حالا چی بپوشند ! )
.
.
.
دو خصوصیت فقط و فقط تو رانندگی بانوان دیده میشه
۱ – راه نمیرن !
۲ – راه نمیدن !
.
خدا معجزه کرد، آدمو آفرید
توهم بیا یه معجزه کن ، آدم بمون !
.
.
.
تفکر عمیق حبف نون :
در عجبم از نخود و لوبیا با این جثهی ریز، که چه بادهای عظیمی در خود نهفته دارند !
.
.
.
خسیسه ! کرم معده میگیره
کرم تو معده خسیسه زخم معده میگیره !
.
.
.
امشب که محتاج تو ام جایه تو …..
یکی دیگه رو اوردم داره ماهوارمو نصب می کنه ، دیگه نمی خواد بیای !
.
.
.
به سلامتی اولین زن شوهرداری که عاشقش شدم !
…………
مادرم را عرض کردم !
.
.
.
دلم خواست چیست؟
قطعی ترین ومنطقی ترین دلیل برای کاری که درآن ری*ده اید !
.